träning

Torsdagar är träningsdag för mig och Ruby, vi är en glatt gäng som ses och tränar hund  Några roliga och lärorika timmar spenderar vi tillsammans.
Skönt är att vi kan vara inomhus för i det kalla och grå vintervädret är det inte
speciellt kul att jobba utomhus.

Ruby duktig tjej

Luna, gäller att ha lite bredd mellan frambenen
annars man kanske tippar över

Lite långtråkigt kan det bli att ligga här och vänta

Archi

Ruby

Lise-Lott och Luna

Pia och Quita

Evelyn och Sassa

Archi är duktig på lydnad, men han är också en kille
som gillar upptåg

Ruby, mattes fina tjej !!

Avslutar gör vi så klart alltid med att fika, det är minst
lika viktigt som träningen. denna dag vankades det
semlor.

4 thoughts on “träning

  1. Vad roligt att gå kurs med flera schnauzrar. Det har jag aldrig gjort, förutom när jag åkt på schnauzer-pinscherläger. 🙂

  2. No… jag är inte blyg… men här har hänt mycket. Det finns förklaring till vår tystnad!
    Titta in i min syblogg: http://bibbiskreativarum.blogspot.com/ så finns där en del att läsa som förklarar lite. Vi kommer nog igen så småningom… när jag hämtat lite krafter igen!
    Tack för att du inte givit upp fast vi inte uppdaterat!!
    Kram Bibbi

  3. Så många schnauzrar ni är 🙂 Ruby har blivit stora tjejen nu, det är ju längesen jag såg er. Kanske ni hänger med ut o spårar i vår? Nu blev man ju semlasugen, hmmmm……kanske ska göra nåt åt det 😉

Var inte blyg lämna en kommentar

