mitt stora feta grekiska bröllop

Kvällen började med en ljuvlig grekisk buffé en flaska rosé uppdukad vid havet, kvällen var ljummen och i bakgrunden hördes den Grekiska musiken

 

   Vi njöt av maten pratade och skålade men plötsligt var vi mitt uppe i ”mitt stora feta grekiska bröllop” 

Vi skrattade och skålade, där mitt i festen befann jag mig, dansande bland alla dessa glada, vänliga Grekiska männskor.

 

 

 

 

Vi fångade kvällen och blev ett med den Grekiska familjen 

τα λέμε αργότερα

 

16 thoughts on “mitt stora feta grekiska bröllop

  1. Så härligt! Jag hade ju hoppats på det eftersom sonen hängde ihop drygt fyra år med en flicka med grekiska rötter. Men så blev det inte. Vilken minnesvärd kväll att får vara med så.

  2. Vilka underbara grekiska bilder, blir så sugen att åka dit. Vi älskar också grekland och det är dit man drar om man vill iväg, här i Läjet regnar det bara nu. Ha det bra och njut som tusan.

  3. Vilka vackra bilder du visar från Parga! Det verkar som om det blev en trevlig kväll tillsammans med lokal befolkningen.

    Det där med ”Fish Spa” skulle jag vilja prova.
    Undrar hur det känns.

    God kväll
    //Carina

Var inte blyg lämna en kommentar

