Pågatåg

En spännande dag idag, ett möte jag sett fram emot länge ! Att sitta på pågatåget är inte så spännande men ett väldigt smidigt sätt att ta sig fram.

Mötet jag sett fram emot är en lunch med en vän och till lika min namne vi har inte träffats på minst 20 år, men i dag är det dags, mitt i giftemål, barnafödande etc kom vi från varandra. Hon flyttade till Göteborg men är numera boende på Nya Zeeland, så hittade vi vandra på FB. Och om en stund ska jag få krama om henne på riktigt ! Känns spännande och fantastiskt kul !
Men fram tills vi ses fortsätter jag min resa här på pågatåget

20120725-112742.jpg

4 thoughts on “Pågatåg

Var inte blyg lämna en kommentar

