weekend

När hösten kommer krypande då brukar det vara dags att ge sig iväg på en lång weekend till någon härlig plats där man kan vandra i trånga gränder, njuta god mat och få lite sensommar värme, när vi inte kan bestämma oss för vart vi vill resa, brukar jag säga Palma för att jag älskar den staden och dess ljuvliga atmosfär. Så jag säger Palma och maken säger – säg nu inte Palma för där har vi varit så många gånger.

Så då säger jag ….. Ja jag vet faktiskt inte vad jag säger för jag kan inte komma på vart jag vill resa, men resa vill jag. Ett bra tips ?


      

10 thoughts on “weekend

  1. Paris är en underbar stad att ströva runt i. Eller Rom. Eller… Oj, det finns såååå många trevliga städer. Varför inte Lissabon? Då kan man åka ut och bada också, stränderna finns på pendeltågsavstånd. 🙂

Var inte blyg lämna en kommentar

