Det kom en avi

Med posten idag kom det en avi, jag hade ett paket att hämta på posten tankarna började snurra vad hade jag nu beställt som jag glömt bort. 

Som jag nämnt i ett tidigare inlägg hade vi i lördags återträff, vi som jobbade på SAS under 80-90 talet, under alla mina år i yrkeslivet med olika arbetsgivare och med ytterligare två flygbolag i bagaget, var tiden på SAS den absolut roligaste, dels att få arbeta i ett flygbolag som det då gick väldigt bra för, som man var stolt över att få vara en del av, men allra mest för alla goa, härliga kollegor vi hade så otroligt kul tillsammans varje dag. Så trillade den lilla avin ned i brevlådan och jag begav mig till vårt utlämningsställe och jag kan lova att paketet var öppnat innan jag var tillbaka i bilen och ut ur paket plockade jag det här.

    Nu kan jag krypa in i min nostalgi tröja när helst jag känner för det.  

6 thoughts on “Det kom en avi

  1. Tänk, såna här grejor… överraskningar med posten eller på annat sätt… det behöver inte vara jättestora, dyra, fantastiska saker… men omtanken, det speciella, att någon ”gjort sej för” för min skull… det värmer så otroligt gott!

    Det här är just en sån sak. Omtanke, kärlek, någon har tänkt på just dej… uppskattat dej på ett alldeles extra sätt.

    Gläd dej, du!

Var inte blyg lämna en kommentar

