Tack

Jag har fått en utmärkelse av Johanna, 

Johanna som alltid bjuder på ögonfröjd av djur, natur livets goda det vi har omkring oss och mysiga texter, jag blev så glad, rörd och väldigt väldigt tacksam. Jag skriver från mitt hjärta och det får bli som det blir och det är härligt när man får respons och små kommentarer. Och via bloggen har jag hittat så många härliga bloggvänner, men så kommer det svåra för nu ska jag skicka utmärkelsen vidare till fem bloggvänner som ger mig något extra, det är hur svårt som helst för alla berikar på sitt lilla vis.

Reglerna för utmärkelsen är:

1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den

2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar

3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

Jag ger min utmärkelse vidare till dessa bloggare.

¤ Åsa med @mycasa  för hon bjuder mig så mycket att njuta av. 

¤ Hillevi med Gyllensilver för hon har en gyllengul Anka och den vackraste Embla  

¤ Bibbi med Bibbis kreativa rum för hon har hängt med mig i mitt bloggande i 7 år och bjuder själv på så mycket härligheter från det gula huset mellan hav och sjö.

¤ Ama med Ama de Casa för hon gör mig glad och får mig varje dag att skratta när jag tittar in hos henne

¤ BeA med Ett ord på vägen för att hon är hon och bjuder på sin vardag med härliga texter och bilder.

13 thoughts on “Tack

  1. Tack snälla Åse!! Jag satt och läste hos Hillevi och var så glad för hennes skull! Sen tittade jag på klockan och tänkte släcka ner men … måste titta in här och … men… jag näe… jo så var det ! Tack för den fina tanken!! Ska göra så gott jag kan… i morgon!
    Kram

  2. GRATTIS till utmärkelsen!! Klart att du ska ha den, du beskriver vardagen, du delar med dej av bilderna, det är så mysigt att ”komma in” här hos dej!!
    Kram kram

  3. OOuuiieeeeee ÅSE du är VÄL HELT GALET JÄTTE RAR!!!!!! Men.. jag blir faktiskt jätte rörd för dina ord om mig… som är mig… som bara är!!! Tack SUPER SÖTA RARA och FLERA STORA VARMA GRATTIS TILL DIG FÖR DIN EGEN UTMÄRKELSE!!!

Var inte blyg lämna en kommentar

