Skoldags

Kvällen har bjudit på fotokurs, intressant, förvirrande och spännande. Jag kommer att drömma om slutare, bländare, ISO och vitbalans. Men kul är det oavsett hur förvirrad jag känner mig. Imorgon ska jag ge mig ut och leta efter ett lämpligt objekt som ska fotograferas och mailas till ”fröken” och nästa vecka ska bilden bedömmas, undrar om ett äpple på katedern kan höja betyget.

Ett bra boktips fick vi, så jag har kastat mig in på Bokus och beställt. Om några dagar ska det studeras. Kan undra om det hjälper …..

Tjingeling !

 

14 thoughts on “Skoldags

  1. Spännande med fotokurs!! kom ihåg när jag gick…sov knappt första natten efteråt, allt skulle jag gå igenom om och om igen…Boken blir jag intresserad av, har faktiskt fått tips om den förut, så den kanske är värd att satsa på!
    Lycka till med ”läxan”, och du…idag är det nog annat än äpple som gäller, men försöka duger…***skrattar***!!
    Kram kram

  2. Det är aldrig fel med en fotokurs…roligt är det och man lär sig faktiskt en hel del och sånt som man glömt! Näe…ett äpple duger nog inte nu för tiden du får nog plussa på lite!! 😀
    Tips! Scott Kelby har givit ut en massa bra böcker om digitalfoto!!

Var inte blyg lämna en kommentar

