Det flyttar

Stövlarna jag köpte där blev det ju lite tokigt med storleken, men de har nu fått en ny ägare och kommer att flytta till Norrland. Jag hoppas de kommer att trivas med att trampa omkring på Norrländsk mark i stället för här på den Skånska slätten.

Eftersom det blivit så galet fick jag mina pengar tillbaka och med andra ord har jag gjort en förtjänst på ca 600 kronor.

Pengarna kommer jag att förära barncancerfonden
slutet gott allting gott.

Trevlig lördagskväll.
Tjingeling ! 

12 thoughts on “Det flyttar

  1. Hmm… kunde du inte ha fått ett par nya stövlar i rätt storlek? Stövlar behöver man ju!

    Barncancerfonden behöver också pengar, såklart, och det var ju ett toppensätt att göra sej av med ”överflödet”! Men du får ge dej ut på ny stöveljakt, du!

  2. Jamen det där var ju en smidig lösning även om du får det lite blött om fötterna nu 😉 ….fast nu har det väl regnat klart….eller 😉

    Kram Ullis

Var inte blyg lämna en kommentar

