Are we human or are we dancers ?

Torsdag och vi vaknar till en blå himmel, sol och vindstilla och på radion spelar The Killers – Are we human or are we dancers och jag kan sjunga med och melodin gör mig glad.

Are we human or are we dancers
My sign is vital, my hand are cold
And I´m om my knees looking for answer
Are we human or are we dancers.

Och jag kan dricka mitt kaffe ute, sittande i solstolen och får lite sol på näsan och Axl och Ruby njuter av att vi är hemma, lediga och tillsammans.
Jag kickstartar min helg !

 

Tjingeling !

16 thoughts on “Are we human or are we dancers ?

  1. Håller med dig Åse…magkänslan säger… ❤
    Jag kickar i gång med lite jobb sen TRX seen bobilen ut till crossbanan!!
    Ja det var det!!
    Ha en fin njutningsfull helg!
    Kram BeA

  2. Den låten är ju så bra,den har nåt visst som fastnar..
    Vad skönt du beskrev eran början på dagen, och nu är de snart slut på den.
    Hoppas det går bra med vovven..
    Kram vännen**

  3. Jag suger på denna torsdag, jag… eftersom en hel massa jobb väntar i helgen. Men jag tror att det kommer att bli en toppenhelg med en massa ROLIGT jobb!

Var inte blyg lämna en kommentar

