som det kan

Som det kan regna eller kunde, för nu tittar lilla solen fram igen. Men i morse när vi begav oss mot brukshundsklubben jag och Ruby, då var himlen som öppen.

Det blev en blöt men rolig avslutningstävling på vår agilitykurs och godkända blev vi, go fika och diplom fick vi minsann oxå så nu ser vi framemot fortsättningskurs till våren. Agility är riktigt roligt, fart, fläkt och full fart från början till slut. 

Imorgon är det dags för ny fotoutmaning-vänner i mellan, det förra temat var underifrån och imorgon är det dags för staplat  mer info finns här hos denna härliga bloggerska, häng med vet ja !  

Nu ska jag fundera på temat staplat och se vad vi kan åstadkomma jag och min kamera.
Trevlig lördag.
Tjingeling ! 

11 thoughts on “som det kan

  1. Jag e hopplöst efter med att kommentera Mellansonen har varit hemma och tentapluggat hela helgen och då snor han förstås min dator Grattis till diplomet . Jag trodde det hade regnat färdigt nu efter helgens regn men ack vad jag bedrog mig Här vräker regnet ner idag med

  2. Grattis till diplom och ert godkännande 😉 Kan tänka mig att det är roligt även om jag inte har någon söt och duktig voffsing att testa med 🙂

    Kram Ullis

  3. Har funderat på att börja i Agility med Myggan, men har inte kommit till skott alls. Men det är nog inte försent än 🙂

    Spännande att se vad du staplar framför kameran 🙂

    Kramar

Var inte blyg lämna en kommentar

