I oktober

Igår, idag eller kanske imorgon i alla fall i oktober har vi hängt ihop i 7 år jag och bloggen, från början höll jag bloggen hundig den handlade om det vi gör tillsammans med de fyrbenta, träning, utställning och annat kundskoj.

Med tiden har bloggen förändrats och fått nya perspektiv. I mars hamnade vi här på wordpress och med de blev det andra härliga läsare, ni som tittar in kommer med härliga kommentarer det är ju faktiskt det som gör bloggandet så där extra roligt.

Själv att jag hittat så många fina bloggare att följa, vissa får mig att skratta varje dag, andra bjuder på de mest ljuvliga bilder och formidabla texter. Inspiration och ideér föds allt i en salig, härlig blandning. Visst hamnar jag även på bloggar som inte passar in i mitt sett att se på livet, skryt och ”se på mig” bloggar passar inte in i min värld och då är det skönt att själv göra valet vad vill jag läsa och vad vill jag inte läsa.

Till alla er där ute i den härliga cybervärlden ingen nämnd och igen glömd skänker jag ett stort fång prästkragar, bara för att ni är ni !
Ha en fin tisdag.

Kram  

        

24 thoughts on “I oktober

  1. Jag har också bloggat rätt länge, det är tredje bloggen jag är inne på nu, jag gör dock ibland vääääldigt långa uppehåll.
    Inredningsbutiken ligger i samma huslänga som apotekarns trädgård och Lifebutiken. Jag tror inte de satt upp skylt utanför, men de har alltid kuddfodral och lite sånt utanför på trottoaren när de har öppet.
    De väntar in mycket nytt nu inför vintern, än så länge är inte utbudet så stort. Blandad stil, lite kitsch, många äkta mattor, industriellt.
    Ha det bra!
    Kram Camilla

  2. Grattis till sju år med blogg!
    Och jag kan bara hålla med. Bloggen förändras med tiden. Började blogga 2007 och är nog lite mera blandad idag än förr.

    Visst är det skönt att man kan välja vad man vill läsa=))

    Hoppas att du har en bra dag/Hannis

  3. Grattis!! Och jag håller med dig om att bloggen förändras i takt med en själv och vad för olika teman man skriver mer och mindre om! Kram Sara

  4. OJ! 7 år! Du måste ju betraktas som en riktigt rutinerad veteran?! Jag vet vem jag ska fråga när det dyker upp frågetecken 🙂

    Stort grattis till väl utfört arbete 🙂

  5. Grattis! Sju år det är stort! Jag firar ett år 25/10! Tycker det låter helt otroligt att du hållt på så länge! Duktigt måste jag säga!
    Stor kram Helena

  6. Grattis till dig, bloggen och framför allt oss 🙂

    Efter att ha räknat på fingrarna har jag kommit fram till att du bloggat precis dubbelt så länge som jag.

    PS: Ska bloggen börja skolan nu? (min går bara på dagis… 😉 )

  7. Grattis på 7-årsdagen! Alltid lika trevligt att titta in till dig. Inser att jag har hållit på lika länge. 6 år på WP och ett på Expressen. Tiden går. Själv tänkte jag testa en vecka. Bara på skoj…

    Ha en bra kväll!

  8. 7 år, det är länge! Grattis till det. Visst kan bloggvärlden vara underbar, man kan få nya vänner, både bloggvänner och vänner på riktigt. Det är kul och givande att blogga tycker jag.

  9. GRATTIS på 7-års dagarna 😉

    Det är roligt med blogg.. aldrig trodde man väl att man skulle ”lära känna” så mycket nya vänner… bloggvänner 🙂

    Ha en fin dag!
    Kram

  10. Säger faktiskt som Diana… Grattis på 7 årsdagen!! Du har verkligen varit duktig som hängt i och jag är så glad att jag hittade hit! Du gör mig glad med dina inlägg och det är så viktigt som viktigt kan bli!
    Allt Gott till dig!
    Kramen BeA

  11. Sju år är en ganska lång tid av ens liv, faktiskt. Jag har inte följt dej sen start, men nu är jag en trogen besökare.

    Även min blogg, som från början var en hemsida, sedermera en låst blogg och nu en öppen dito, har ändrat inriktning ganska rejält. Först handlade det mest om träning o tävling (hund), numera ”bara” vardagsprat. Litegrann för att mamma i Skåne ska kunna hänga med i vad jag gör, men på kuppen har jag fått några riktigt goa ”nätvänner” också. Det är härligt!

    Ha en fin oktoberdag!

Var inte blyg lämna en kommentar

