1 november

1 November, hur hamnade vi här, det var ju inte länge sedan skira sommarklänningar flyttade in i garderoben och nu är de utbytta mot tjocktröja, kängor goa sjalar. Gör mig förvisso inget för jag gillar allt det där gosiga. Men ändå jag drar lite i handbromsen för jag vill inte att tiden ska ha vingar och flyga så fort.

  Idag startar jag upp min helg, det är ljuvligt att ha fyra lediga dagar framför sig att njuta av, dagar att fylla med härligheter.

Ska ge mig ut med min kamera på en liten tur, härom dagen upptäckte jag att vi bor i en liten stad med fantastiskt många vackra ytterdörrar, så idag drar jag ut på dörrjakt.

 Ha en fin torsdag alla ni härliga läsare som tittar in och kommer med glada tillrop !

Tjingeling !

12 thoughts on “1 november

  1. Underbara bilder, och mer kommer om jag känner dig rätt. Ja på vackra ytterdörrar, och tänk att det finns det ju lite varstanns det gäller ju bara att ta sig tid och upptäcka dom.
    Ha det gott
    Kramar♥

  2. Vilka härliga bilder!

    Men du, jag sitter här och vill veta mera och läsa mera.
    Läste de senaste inläggen och jag tycker ju att sånt är så intressant!
    Klart att det fanns någon där!

  3. Visst är det Otroligt att det är November redan Ha en himla härlig lång helg Jag ska kurera min hostiga förkylning med ett glas eller två fr om i morron kl 1 😉 Kram

Var inte blyg lämna en kommentar

