Hemlighet

Jag har en hemlighet, eller hade… för någon månad sedan bestämde jag och min fina vän  H att vi skulle överraska våra män och fara iväg till något mysigt litet ställe där vi kunde äta gott, bo bra, bara njuta, skratta och prata oss igenom natten . Men våra läppar skulle vara förseglade, vi lovade varandra dyrt och heligt att nu berättar vi inget. Tillsaken hör att vi har känt varandra sedan tonåren så jag vet hur svårt hon har för att inte berätta överraskningar.   

Var och en hemma på sin kammera surfade vi på nätet för att se vart vi kunde tänka oss att åka, jag hade redan i mitt bakhuvud en önskan om vart jag ville. Så ringde vi varandra och samtidigt sa vi, vi åker till Karlaby Krog. Vi känner varandra som sagt väldigt väl.  

Men fortfarande hade vi vår pakt , vi ska inte berätta för våra respektive vart vi ska och inte heller att vi ska göra detta tillsammans, så ringde hon mig ”tokan” för någon vecka sedan och skulle precis påbörja sitt samtal då jag sa – Du har berättat, erkänn du kunde inte låta bli. Snabbt kontrade hon med undrar hur länge det dröjer tills du berättar. De dröjde väl ungefär tills vi avslutat samtalet. Men i kväll packar vi den lilla weekendbagen och i morgon förmiddag styr vi bilen mot vackra Östelen.
För en helg av njutning, avkoppling och bara vara, kameran får så klart också följa med !

Bilderna tillhör Karlabykrog

Tjingeling !  

  

20 thoughts on “Hemlighet

  1. Hahahaha… visst är det svårt att ”hålla tyst” med överraskningar! Det liksom pirrar i hela kroppen för man tycker att man lyckas såååå himla bra med överraskningen och man vet – tror – att det här .. det här.. kommer bli så jääää… bra!! Hahahaha!
    Såg helt fantastiskt ut!!!!
    Kram finaste!

  2. Åhhh vad mysigt, skitsamma att det blev avslöjat huvudsaken är ju att ni får en underbar helg och vi väntar här troget för att få se lite härliga bilder sen 😉

    Kram Ullis

  3. Haha! När min kusin skulle få en överraskningsfest på sin födelsedag så blev hon väldigt förvånad. Ja, dels över festen (som vi lyckades hemlighålla på nåt vis) men också för att hennes telefon totaltystnade. INGEN vågade ringa, vi var rädda för att försäga oss 🙂

    Ha det nu så himla toppenbra! 🙂

Var inte blyg lämna en kommentar

