En ovanligt vanlig torsdag

I dag har jag startat upp min helg, fyra dagars ledighet är lite som en lille semester, fast hemma. Den rockande schnauzern Axl Rose och jag for imorse till djursjukhuset för vi hade ett träningspass inbokat, nu far jag med lite osanning det var inte jag som skulle träna utan Axl, Han är en härlig kille Axl Rose för vad vi än ska göra så är han positiv och tycker att livet rockar. Att komma in på djursjukhuset är spännande och få pussa fina sjukgymnast Marie på näsan det är mysigt.

20 minuter startade vi med på löpbandet, nu ljög jag igen, Axl var det som sprang på löpbandet inte jag, kul tyckte schnauzern, på det blev det en stunds sjukgymnastik och massage, skönt tyckte schnauzern, sen sover man gott och är trött och nöjd i både kroppen och knoppen. Sover gör man allra bäst tillsammans med sitt älskade hjärta från Ikea, måtte aldrig Ikea sluta tillverka dessa röda hjärtan med armar för då kommer världen att gå under, för även om han är man så är han en riktig mjukis kille.

  ha en fin torsdags kväll !
Tjingeling.

16 thoughts on “En ovanligt vanlig torsdag

  1. Ett sånt hjärta blir den perfekta julklappen till Acke tror jag Vi ska till Älmhults nya Ikea i morron .Skönt att Axl gillar sjukhuset Allt blir så mycket lättare då Acke håller sakta men säkert på att vänja sig vid sin sjukgymnast

  2. Du får köpa på dig ett lager av hjärtan 🙂

    Det är ju det som är så härligt med hundar att det är positiva till allt 🙂

    Ha en fin kväll!
    Kram

  3. WOW vilken underbar bild:) på en UNDERBAR hund!
    Nu längtar jag hem en aning till MINA två killar, tänk vad tomt de är när man inte har dem nära:(

    Kram Åsa

  4. Härliga Axl tänk om man hade det så bra som han varje dag 😉 och du får nog skaffa dig ett lager med hjärtan så det inte blir kris längre fram 😉

    Kram Ullis

  5. Min lille Bamseplutt gillar också kuddar, fast att tugga på,hehe… Peppe däremot han gosar gärna in sig i dom.
    Vad mysig han ser där Axl, han ser väldigt bestämd ut att det är minsann hans kudde..**
    Kramar**

  6. Men åh vad söt han är, lille Axl. 🙂 Sånt hjärta har vi haft, men jag tror vi har slängt det. Vad synd, kanske Elsa hade gillat det, hon gillar mjuka kuddar hon också. 🙂

Var inte blyg lämna en kommentar

