När man klantat till det

Ibland har jag lite för bråttom, det går lite väl mycket i etthundranittio. Som förra veckan när jag beställde min fotobag,
I
nte kom det någon bekräftelse per mail på min beställning, inte alls konstigt man måste liksom genomföra alla moment innan man är klar. Och de gjorde jag …inte….
Men idag är en ny beställning gjord av en annan väska för under tiden hann jag ångra mig  så nu väntar jag på att min kamera ska få åka ståndsmässigt tillsammans med alla andra pryttlar som finns i en kvinnas handväska, för jag har då ingen större ordning i min handväska där hamnar både det ena och det andra i en salig kvinnlig röra. I alla fall sett ur den här kvinnans perspektiv. 

9250624-origpic-71f48f9250624-origpic-239d649250624-origpic-e8c6d3bild; Fotobag.se 
Äntligen vänder det, den  börjar ge med sig den envisa influensan som härjat i vårt hus, ont ska med ont fördrivas, trägen vinner och den här kampen vann jag. Hurra !
 
ansiktsboken      

 

 

26 thoughts on “När man klantat till det

  1. Lyckliga du! Än kan jag inte tjoa och ropa hurra. Värsta natten hittills med hostan, tror jag. Tack o lov lättar det så fort jag kommer i upprätt läge och det är väl något att vara glad åt i allt elände. Men oooh, vad trött jag är…

    Snygg väska, det där.

  2. Heja att förkylningen gett sig iväg=))
    Ser ut att vara en snygg väska!
    Tycker sällan att jag hittar någon snygg bag till kameran så nu måste jag kika in där!

  3. Så kan det gå – tur att du berättade om den sidan, för jag är verkligen nöjd med ryggsäcken. Väskan är jättesnygg, men här i skogarna skulle det se lite konstigt ut om jag sprang omkring med en sån! 😀

  4. Såg en ryggsäck avsedd för kamera i ett skyltfönster på gågatan igår kväll. Väldigt bra pris, ska nog gå och ta mig en titt på den. Oftast får kameran stanna hemma för den är jobbig att bära med sig ut i naturen. Men din väska är ju mycket snyggare än en ryggsäck!
    Råkallt i vår lilla stad i kväll!
    Ha det gott!
    Kram
    Melodys matte

    • Tyckte jag kollade in våra två butiker innan jag gav mig ut på nätet, hoppas melody ville vara kompis med dig när du återvände hem. Så undrar jag möttes vi bakom ”bollen” här om dagen tro ? Tyckte liksom det kändes så 🙂

  5. Fin väska!! Har också missat att klicka själva klicket när jag fixat grejer på nätet, man blir lite snopen när man upptäcker vad som hänt! Kram Sara

  6. Snygg väska! Var väl nån mening med det också, att du inte klickade iväg den förra beställningen…Själv måste jag ha ryggsäck, får så förtvivlat ont i rygg och axlar annars, så efter mycket letande blev det en ”vanlig” lite snyggare ryggsäck i skinn, stadig och bekväm. Men inte får jag rum med allt…så när det blir riktiga ”fotojakter”, ja då åker en vanlig ryggsäck fram…suck.
    Skönt att förkylningen följde med Knut…ut. På jobbet börjar det viskas om maginfluensa…jag låtsas inget höra, för är det något jag blir, så är det magsjuk. Finns inget värre…
    Ha en skön kväll!!
    Kram kram

  7. Där hade du verkligen lite tur i oturen kan man säga…;)
    Praktisk och snygg väska!
    Skönt att höra att du är på bättringsvägen! Det är faktiskt jag med. 😀
    Kram och goderafton i stugan! ♥

  8. Den är verkligen snygg och man skulle kunna slippa sin handväska. Fast jag funderade över en sak och det är hur vattentät den är? Själva väskan stängs med tre magneter och inte dragkedja. Frågan är om det finns risk för fukt… Hade nästan varit beredd att slå till direkt annars!

  9. Härligt att ni börjar må bättre. Här på västkusten vad det oxå lätt snötäcke i morse, blev lite förvånad. Jag letar oxå efter en bra kameraväska man kan släpa med överallt. Ska bli kul att höra vad du tycker om din, är du nöjd kanske det läggs en beställning från västkusten. Kramisar Tina

Var inte blyg lämna en kommentar

