35 thoughts on “oväntat besök

  1. Underbara bilder!! Man riktigt ser glädje och kärlek i dom. Sen är jag svag för dina fyrbenta…de har sån utstrålning!!
    Ha en skön helg vännen!!
    Kram kram

  2. Hej där!
    Ojoj, jag har inte kikat på bloggar på evigheter och inser ju snabbt hur mycket jag har att ”läsa ikapp”! Vilken snygg kameraväska! Jag drar omkring med en GAMMAL väska , hade den till en av mina första kameror, min fina kamera skäms nog haha!
    Härliga bilder på lillmatte och hundarna! Var förbi i Ystad i tisdags, tänkte på dig då, kanske springer vi förbi varandra nån gång!
    Ha det bra!
    Kram Camilla

    • Hej Camilla och välkommen tillbaka, har tittat in hos dig var och varannan dag och undrat vart du tagit vägen, så nu kilar jag iväg till bloggen och kollar om det kommit in nått nytt. Kram

  3. Härliga bilder, som man blir så glad av. Visst är det underbart när man får besök och hundarna blir precis till sig av lycka?
    Så du har två schnauzer.

Var inte blyg lämna en kommentar

