En dag i solen

Just i dag på min lediga dag bestämde sig solen för att visa sig från sin bästa sida
. Blå himmel, nästan ingen vind och solsken, som gjort för en tur till havet.

hav  Stranden som sommartid är fylld av solstolar  låg denna soliga vinter dag ganska öde, en och annan flanör och  vi, yngsta dottern, jag och två ystra schnauzrar.

jag-axl     ruby-fannyfanny-rubyisEfter en kall men skön tur är det härligt att krypa upp i soffan med en latte, tina frusna fötter och njuta av onsdagskvällen.

Kram Åse 

 

38 thoughts on “En dag i solen

  1. Härliga bilder och vilken fin dotter och vovve såklart – älskar dotterns hår – mörkt, blankt och rakt. Raka motsatsen till mitt såklart 😉

    Kram Ullis

  2. Jag är inte blyg. Underbara bilder. Jag älskar också havet. Kan inte leva utan det. Vad sa du staden heter? Blädder blädder. Ystad. Ligger den i Sverige eller i Polen? Skojar bara. Jag var själv på en strandpromenad samma dag. Var det inte också i Ystad. Minnet är kort. 🙂

  3. Fina bilder och en så söt schnauzer. Jag är bara så förtjust i den rasen och har en själv som jag ständigt och jämt blir nyförälskad i, min Nancy.

  4. Underbara bilder, kallt och glittrande vackert. Det gäller att klä sig rätt, annars blir lätt promenaden lite jobbig om man fryser.
    En värmande latte är aldrig fel, och och en varm go filt och lite levande ljus, hög mysfaktor efter en upp piggande promenad**
    Kramar♥

  5. Så skönt att höra att ni håller ställningarna i vår lilla stad under tiden vi håller till i en
    annan liten kuststad. Härliga bilder som nästan får oss att längta hem!
    Melody med matte

  6. Det är så vackert att man nästan tappar andan. Efteråt är det skönt att värma sig under en filt o något varmt i koppen. Ha en härlig helg. Kramisar Tina

Var inte blyg lämna en kommentar

