Ett år med wordpress

Efter sju års bloggande, stod jag vid ett vägskäl skulle jag lägga ned bloggen eller skulle jag flytta den till en annan bloggportal. Valet föll på att flytta till wordpress.

 Sagt och gjort på dagen för 1 år sedan flyttade vi, så idag har vi 1 års jubileium jag och bloggen tillsammans med wordpress. Sedan flytten har 30 292 besökare tittat in här hos mig och det känns fantastisk kul, det är ju tack vare er som bloggen lever, era kommentarer och glada tillrop är ju det som gör bloggandet så fantastisk roligt. TACK  till alla er det är härligt att ha er här på besök då och då.

Önskar er en riktigt skön onsdag.
Kram Åse  

       

anniversary-1xYou registered on WordPress.com 1 years ago!  Thanks for flying with us. Keep up the good blogging!

43 thoughts on “Ett år med wordpress

  1. Stort GRATTIS två dagar försent. Tänk att du nådde över 30 000 visningar. När jag bestämde mig för att börja blogga i somras tittade jag runt på alla möjligheter. Valet var enkelt. WordPress verkade vara bäst. Ingen jobbig reklam. Snyggt och fräscht. Ångrar mig inte.
    Hur firade ”ni”?

  2. Då har du bloggat ett bra tag ju:-) Vart bloggade du tidigare?? Antar att du är nöjd med wordpress. Har ibland funderat på att byta jag med….

    Hade du bott liiite närmre kunde jag hängt en påse bullar på din dörr:-))

    Kram cecce

  3. Du har skapat en plats att må bra på. Alla vill flytta till Ystad efter dina inlägg, men som alternativ finns dina bilder och ord – tack för dem! 🙂

  4. Åse Pärlan där… Vad har du firat i ??? Champange och pyjamas? Tårta och kjol?
    Vin & glad sång? Hade jag vart närmre hade jag rullat över i pyjamas och med champangen under armen!!! KRaaamen dammen!!!

  5. Fortsätt blogga så du kan fira fler jubileum och vi andra kan få ta del av kloka ord och tankar och njuta av vackra bilder från Sveriges finaste landskap, Skåne.

    Blir lite nyfiken på ditt svar om nåt flygbolag här nedan… vad är på gång?! 😉

    Grattis till dej! Och grattis till WordPress som har dej som bloggare!!!

    • Titta in på bloggen bristolacademy där hittar du några driftiga tjejer dom är med och driver en skola i uganda , nu ska de snart resa dit igen och jag som jobbat i flygbranchen i många år försöker hjälpa till så de kan få med sig lite extra bagage utan att behöva betala övervikt .

  6. Oj, har du bloggat i 7 hela år! Härligt! Vi gillar verkligen att titta in här och är så glada att vi
    hittade din blogg! Grattis till både 7 och 1 år!
    Kram
    Melody med matte

  7. Som alldeles nybliven bloggare blir jag så imponerad över er trägna, duktiga, fantasifulla
    ”veteraner”.
    Jag ber att få gratulera till 1 års dagen på den här platsen och lovar att läsa in mig
    lite mer på vad som hänt.
    GRATTIS!

  8. Aha! Grattis till ett år med nya bloggen=))
    Har funderat på det där med att flytta bloggen. Fått för mig att man kan göra mer i wp.
    Stämmer det?

    Kram Hannis

  9. Å så glömde jag ju något viktigt…du undrade vilken kennel jag haft kontakt med…
    http://www.backatorpsskaggetskennel.se/
    Ligger bara några mil härifrån, och det kändes väldigt bra när vi pratades vid per telefon. Så på fredag blir det besök, för att kolla in de blivande mamman…Så än är det långt kvar, flera valpar redan tingade…Men håll tummarna!!
    Kram kram

  10. Grattis!! Ja ibland kan det ta lite tid innan man hittar rätt plats…var också på annan ”sida” innan jag gick över till blogger…Lite lättare att hantera bilder, men nackdelen är att det kanske blivit för stort nu och krånglar ganska ofta.
    Ha en fortsatt skön onsdag!!
    Kram kram

Var inte blyg lämna en kommentar

