3050

 Vi gjorde det, vi fixade det tillsammans 3050 kronor är inkomna på Bristol Acadamys konto, du, jag, vi, tillsammans gör vi nu skillnad för barnen på Bristol och jag är så jublande glad och tacksam så det finns nästan inga ord. Jag vet att gladast av oss alla är Anna, Jenny och Victoria de kan nu ta med sig två extra resväskor på flyget,  jag vet också att ytterligare lite pengar kommer att rulla in på deras konto de närmsta dagarna.

Alla ni kära, fantastiska, underbara, tillsammans gör vi skillnad
Tack Åse 

hjarta

    

12 thoughts on “3050

  1. Det var stort gjort av dig att dra igång och slutföra detta med det resultatet!! Jag var
    uppe idag och fyllde på deras andra väska med sådant som de behövde 😉 Det hade
    jag ju inte kunnat om inte du hade gjort det du gjorde!!! All heder åt dig ❤
    Kram
    Pia

Var inte blyg lämna en kommentar

