sol, bygge och semla

I Skåneland bjuds vi på några minus grader men framför allt bjuds vi på SOL, den efterlängtade solen som gör dagen så mycket trevligare.

På det lilla hotellet vid havet bygger vi ut, nya rum, konferenslokaler, spa och inomhus pool en spännande resa att följa via kontorsfönstret. I framtiden ska vi fortsätta vara det lilla hotellet men med plats för många.

bygge1bygge

bygge2 bygge4Min lilla kollega, njuter av att få busa i snön

vilda Inomhus i värmen från den sprakande brasan, njuter våra gäster av lite go fika

semlasemla1 Ha en fin onsdag.
Åse

26 thoughts on “sol, bygge och semla

  1. Jag bor väl för nära för att kunna motivera mig att ta in på hotellet, men en sådan där semla skulle jag gärna slinka in och stoppa i mig.
    Kram Melodys matte

  2. Ja, idag tycker jag vi haft ett underbart väder, helt vindstilla och sol! Spännande att följa byggandet , låter bra att ha en intim känsla kvar! Härligt med nybakade semlor!
    Kram Helen

  3. Roligt och spännande med nybygge! Inomhuspool…. mysigt! Har ni någon utomhusdito eller är det havet som gäller om man vill bada under bar himmel?

    Fastlagsbullar… mums!!!

  4. Vad roligt att få vara med från börjar och se det nya växa fram, låter som om det kommer att bli väldigt lyxigt 😉 sol är också lyxigt det kan jag säga att vi inte har har någon i mellan sverige och inte kommer vi att få heller på länge enligt väderprognosen 😦

    Kram Ullis

  5. Låter bra att ni behåller den intima atmosfären på hotellet. Vilket hotell bjuder på hembakad semla???? Fin service.
    Så bra ni har jobbat med insamlingen.

    Kram
    annika

  6. Så mysigt det ser ut därinne, hemtrevligt! Hoppas vi får följa med under byggets
    gång, låter spännande. Här har vi också haft sol idag, men min inflammerade fotled
    sätter käppar i hjulet sen snart tio dagar tillbaka… att ta det lugnt och vila är inte min melodi!
    Önskar dej detsamma – en fin onsdag!
    Kram

  7. Nämen ååh vilken vacker bukett!! Jisses så mysigt det ser ut!
    Å vilka härliga hembakta semlisar
    Jag vill komma till er 🙂 En dag kommer jag!
    Kramar Åsa

  8. Sätt på kaffepannan… vänta jag känner att det doftar… Jag är strax där… Behöver verkligen ha lite trevligt sällskap just nu :-D!!! kramkram

  9. Hade ni sol igår ?? Hmm här bara snöade och snöade det hela dan. Suck!!! man skulle bott i söder istället. Och ingen semla fick man heller Hoppas denna dagen blir bättre . Det snöar i alla fall inte… än så länge ( Hmm jag e nog lite sur idag men det får man väl vara ibland) Ha en bra dag

Var inte blyg lämna en kommentar

