min tid

Ni vet jag har skrivit det förut, vikten av egentid som för mig är så viktig då och då, igår var det en sådan dag, när dogsen fått en lång promenad och trötta och nöjda slummrar på sängen då kan jag ge mig iväg på min egentidstur, inga mål bara att trava iväg dit näsan pekar.

cyklarJag var inte ensam där längs havet, det var många som njöt i solen, det gör inget det är härligt att möta leende människor som såg ut att trivas med solen, havet och måsarnas skrik.

hund

     När jag vandrar där kan jag inte låta bli att fantisera, vad pratar de om, vem är de, ser de hur vackert vi har det längs vår kustremsa.

måstvåtrossSjälv njuter jag av att bara vara jag och allt det jag har omkring mig.

Önskar er en riktigt fin lördag.
Kram Åse  

17 thoughts on “min tid

  1. Fin inställning, njuta här och nu! Och visst är det spännande med alla livsöden, vad tänker andra på, hur ter sig livet för dem?

    Önskar dig en toppendag i solskenet:)

    Kraaaaaaaam aka

  2. Vilken start du fick idag, en sån härlig tur fylld med egentid. Jag förstår precis hur du njuter av den och att bara få vara! 🙂
    Kram!

  3. Vad vackert 🙂

    Det är så härligt vid kusten.. Njutbart alla årstider 🙂
    Vi har ju sommarstugan ett stenkast från havet… så underbart 🙂

    Ha en fin lördag!
    Kram

Var inte blyg lämna en kommentar

