Så kom den

Godmorgon denna blåsiga söndag då våren bjuder oss ett spratt och serverar oss en och annan snöflinga. Men det är sådan den är våren, lite nyckfull, hon vill inte att vi ska känna oss på den säkra sidan, inte än.

I torsdags avslutade jag min fotokurs del 2, det har varit några härliga, roliga och lärorika veckor tillsammans med ett glatt gäng fotointresserade. Allt blir också så mycket lättare när man har en magister full av humor, som kör med raka rör när det gällde kritik av våra bilder, både positiv och negativ kritik har haglat genom rummet och skratten har varit både många och långa.

Så kom den, den efterlängtade boken som jag läst om hos Kristina och Kicki  för övrigt två tjejer som är fantastiskt duktiga med både bild och text. Ett besök hos dem gör en inte besviken.

fotografernasJag har bläddrat och tummat, en fantastisk bok full av vackra bilder, härliga texter och massor av tips. Är man fotointresserad är den väl värd att inhandla, finns hos Bokus till priset av 264:-. värd varje sekin. 

Ha en härlig söndag.
Kram Åse      

15 thoughts on “Så kom den

  1. Då får jag ta en runda hos bokhandlarna och kolla efter den fina boken.
    Skönt att det inte snöade förra helgen då vi flyttade. Klart att jag inte förstår att hon kan flytta från den fina staden men det blir för mycket tid på pendeltåget…om det avgår. Men i påsk kommer vi däråt några dagar. Vi trivs där!

    Kram

  2. Åååh den boken verkar superintressant!!!! Och nu hoppas jag på riktigt många tips här inne hos dig 🙂 Kraaaaaaaam aka

  3. Ja, ”hon” är verkligen nyckfull, våren! BAH säger jag för snö nu. Och kyla. Och blåst. 😦
    Intressant, ska faktiskt köpa den där boken. Jag, en glad amatör inom fotovärlden, planerar ju faktiskt att gå en fotokurs till hösten. 🙂 Kanske kan få lite tips av dig inför…?

    Kram och godmorgon! ♥ Och håll i hatten! 😉

    • Kan jag komma med några glada tillrop gör jag det så gärna, när jag gick del 1 i fotokursen köpte jag kreativ fotografering och exponering av Bryan Peterson den är väl använd kan jag säga. Kramen

Var inte blyg lämna en kommentar

