Torsdag i mars

 Det bara snöar och snöar och jag skrotar omkring i joggingbyxor, eller snarare mysbyxor för nån joggning står inte på dagsprogrammet, jag har i alla fall tagit mig ur sängen knaprat i mig en skorpa, druckit en kopp te och magen har lovat mig dyrt och heligt att innehållet ska få stanna där. Mysigt sällskap har jag ingen brist på, de fyrbenta myser gärna i sängen även om de nog hade önskat att de fick ge sig ut på långpromenad och göra av med lite överskottsenergi.

rubyPå Tv är det Curling, om man tittar på Curling då borde man nog ringa doktor för då är det nog riktigt illa…..

rubyrose         

21 thoughts on “Torsdag i mars

  1. Hoppas du mår bra idag! Så många som kräks nu, jag vill inte få det, fyyy tusan!! Och japp, obotligt sjösjuk, inget kul alls. Skulle ju gärna åka över till Bornholm, men vet inte om det är värt det. Får kanske prova att dricka ett par glas vin innan, det sägs ju hjälpa!
    Vi ska ut och åka lite bil med kissarna sen idag så de inte glömmer bort hur det är, skönt att snön gett med sig, här snöade det helt galet mycket i morse!
    Hoppas du får en fin fredag!
    Kram Camilla

  2. Men fy va trist:) Hoppas verkligen du känner Dig bättre idag!
    Håller med curling på tv…är väl ingen höjdare direkt:)

    Kryakram Åsa

  3. Men kära… är det mag… sju… eller… meeen åååå!!! Kryakrya och hoppas du sovit gott i natt!! Jag skickar en riktig måbraenergikram till dig!! Så härliga bilder på daggarna!!!! Kraaaam sötnöt!!!

  4. Usch då…din stackare!! Har du varit magsjuk!!
    Hoppas du snart mår bättre och kan knapra annat än skorpor!!

    Krya på dig!

    Kram Cecce

  5. Här fick mannen ryggskott när han dammsög, så det blev Curling för honom istället för gymmet!
    Melody och jag halkade omkring på blöta och snöiga gator och mötte inte en enda människa som såg glad ut! Blir nog recept på antidepressiva tabletter för hela stans befolkning om inte
    våren kommer snart! Skönt att du känner dig bättre!
    Kram
    Melodys matte

  6. Hahhah va du e skön! Å så himla goa bilder på de fyrbenta…älskar dina hundar!
    Blicken säger-ska det hända något nu?! Är vi på väg ut?! Jagharsåmycketenergiikroppenblicken
    Kramar Åsa

Var inte blyg lämna en kommentar

