Vad sägs om en liten tävling

Idag känns det som om det är vår i luften på riktigt, även om jag fick skrapa bilrutorna rena från frost i morse så skiner solen från en klar blå himmel.

Denna soliga torsdag passar det utmärkt att dra igång en liten vårtävling tycker jag.


Jag har nämligen ett presentkort som jag skulle vilja förära någon av er.

mossbylund

Presentkortet innehåller en myshelg  på Hotell Mossbylund. tillgång till avkopplande bad i bastu och utomhusjacuzzi. Tvårätters middag, boende i dubbelrum med frukost en natt, för dig och din käresta eller en vän.

rum

För att allt ska gå rätt till väga finns det lite lagar och förordningar som måste följas, eftersom jag är en försiktig general har jag kontaktat en trevlig tjej på lotteriinspektionen och fått grön ljus att jag kan genomföra min lilla tävling.
För att delta krävs det en liten motprestation.
Reglerna är följande.

Svara på följande frågor i kommentarsfältet 

1. Var är Hotell Mossbylund beläget och vad heter hotellets två kockar
2. En kort motivering varför just du skulle vilja besöka Hotell Mossbylund
3. Gilla Hotell Mossbylund och And then there was på facebook
Tävlingen avslutas den 11 april kl 12.00 och vinnaren kommer att presenteras här på bloggen. 

restaurang 1

mossbylund 3mossbylund 5

Ha en fortsatt solig torsdag.
Kram Åse

5 thoughts on “Vad sägs om en liten tävling

  1. Ping: Vinnaren är….. | And then there was !

  2. Ping: sista chansen | And then there was !

  3. Ping: när barnen | And then there was !

  4. Ping: vandra i natten | And then there was !

  5. Ping: Charlie och Fay | And then there was !

Var inte blyg lämna en kommentar

