Charlie och Fay

Godmorgon !
Har ni missat min lilla tävling så hittar ni den här, fram till den 11 april finns det chans att vara med.

För er som undrar om era kommentarer kommit fram, så absolut har de det, men fram tills dess att tävlingen är avslutad har jag klickat i kommentarsgranskning.

I går trillade det ned ett brev i postlådan, adresserat till mig, innehållet var glädjande och rörande för äntligen fick jag se i vems famn Charlie hamnat. När jag någon gång i höstas hittade till bloggen Eddie och barnen på Bristol Academy hade de köpt in dockor som man kunde köpa och döpa, dockorna skulle flyga hela vägen till Uganda och där landa i en famn hos något litet barn. Min mamma köpte en docka och döpte henne till Fay och mitt val föll på Charlie.
jag hoppas och önskar att Charlie och Fay sprider glädje och ger tröst åt sina vänner. 

charlieHa en fortsatt fin fredag.
Kram Åse 

23 thoughts on “Charlie och Fay

  1. Har helt missat det där, måste läsa mer på deras blogg.
    Din tävling hade jag gärna varit med i, men jag är av ett utdöende släkte som inte har facebook, fniss!
    Hoppas du får en härlig helg, vi verkar ju få en sooolig lördag i alla fall!
    Kram!

  2. Tack för besöket på min blogg! Alltid lika kul när någon lämnar ett litet avtryck. Önskar dig en fin helg, och har vi tur blir det väder för lättare skor 🙂

  3. Ja jag fick också brev och kort 🙂 Det känns så himla bra att veta att just det barnet har fått
    någon att krama när det känns tufft!!
    Kramar

    • Visst gör det, de gör ett fantastiskt arbete och det känns så härligt i hjärtat att kunna vara en liten del i det hela. Kram kram

  4. Åh, så hjärtevärmande att få bildbevis på att de kommit fram!
    De kommer säkert att ge glädje till de som fick dem.
    Kram och tack för fina ord på min blogg.

  5. Så fantastiskt att verkligen få se att dockorna kommer fram. Kikade in lite på Eddie och barnen på BA, så intressant. Ska abolut läsa vidare.
    Vilken härlig tävling du har igång den vill man självklart vara med i (och såklart vara lycklig vinnare till). Trevlig helg till dig och snyggingen Axl!

  6. Det kommer säkert de söta dockorna att göra.
    Du har verkligen fått till fina bilder till tävlingen. Det ser mycket inbjudande ut. En sak är jag säker på. Werner är inte inblandad. Inte charmiga Tina heller. 🙂
    Ha en mysig helg.

Var inte blyg lämna en kommentar

