jag är inte rädd -jag kan flyga

klockan 03.15 rullade vi hemifrån för att några timmar senare landa på den lilla ön i medelhavet. 

vinge

Palma De Mallorca välkomnade oss med en grå himmel och ett regn som plaskade runt skor och resväska, men vad gör väl det vi är här och vi ska njuta.

sang

kudde

Installerade på ett för oss nytt hotell, Saratoga i en svit på 7.de våningen, här ska vi nog kunna sova gott. Utanför har regnet upphört det är dags att botanisera i gränder som vi tidigare inte upplevt. Kameran laddad, bra skor på fötterna dags för nya upplevelse. 

frukt

borgen

hus

vaxt

borg

Hasta Luego ! 

Åse

9 thoughts on “jag är inte rädd -jag kan flyga

  1. Så bra att du kom fram med sinnet i behåll 😉
    Vilket fint hotell ni bor på, ser helt fantastiskt lyxigt ut. Hoppas verkligen ni får en supervecka dör och kan njuta av allt ön har att erbjuda.
    Kram Anette

  2. Så härligt!!! Hoppas solen hittar er och att ni får en riktigt mysig tripp med många nya vyer, som
    jag hoppas du delar med dig här 😀
    Kramar

Var inte blyg lämna en kommentar

