På återseende

När det är dags att lämna Palma och styra färden norröver, säger vi inte farväl utan på återseende. Palma De Mallorca är staden som vi aldrig tröttnar på, här finns så mycket att uppleva och njuta av att man redan innan man packat resväskan för avfärd längtar man tillbaka. Åtskilliga mysiga restauranger har vi njutit av, allt från bord med vita dukar till ett hål i väggen med de mest ljuvliga tapas. 

KATEDRAL

stad

staden

Väl hemma igen är det dags att stoppa händerna  i jorden och släppa loss vårkänslorna.

Kram Åse

16 thoughts on “På återseende

  1. Jag har också precis fått lämna Spanien så jag förstår dig. Surt att behöva åka hem igen, haha! Men men… på återseende!

  2. Så härligt ni haft det! Synd att det inte var soligare, men här har det varit soligt men svinkallt, vet inte vilket som är bäst!
    Kan man bada i Palma eller åker man till något annat ställe och badar?
    Kram Helena

  3. Tack Åse för att jag fick följa med på er underbara resa !
    Har suttit och njutit av dina vackra bilder och berättelse om er fantastiska semester ♥
    – Själv har jag bara varit utomlands på riktigt 😉 1 gång….Då var vi till Chania på Kreta.
    Visst hade vi planerat att åka fler gånger, men samma år blev jag sjuk och sen dess har jag tyvärr inte orkat resa. Men jag har ju hittat mitt paradis där vi nu bor, och är lycklig varje dag över att få vara här !
    Tack för dina hälsningar och ha en fortsatt härlig vecka, och helst med jord under naglarna…Eller hur 😉 !
    Kram Anneli

Var inte blyg lämna en kommentar

