Söndag och fotoutmaning

Söndagens tema i fotoutmaning-vänner emellan är skyltar, passande då det under lördagskvällen färdades många skyltar genom vår lilla stad. 

En gång om året arrangeras det cruising genom vår lilla stads gator, alla bilfantaster har mer eller mindre putsat på sina bilar, sedan cruisas de för att visa upp sina åk.
Det gasas och  tutas, vissa glider fram medan andra bränner ett och annat däck. 

Mitt bidrag till Maria och Kristinas fotoutmaning denna söndag blir därför nummerskyltar, vill ni se fler bidrag på just skyltar så titta in hon Maria och Kristina.

mustang

mini

gron

corvette

beige

vinge

polis

Ha en fortsatt härlig söndag.
Kram Åse

17 thoughts on “Söndag och fotoutmaning

  1. Det var många snygga åk där! I vår håla har vi en bilutställning under sommaren. Inte fel det heller för vilka skönheter som visas upp!

  2. Hade nästan velat vara där och kika, inte för att jag är bilintresserad men just såna gamla bilar är så fina! Vi får se till att hinna med att fika och prata livet också när vi träffas!
    Kram till dig!

  3. Vilka fina åk de skyltarna sitter på 🙂 Perfekt till temat!
    Kram Maria
    Ps. Kanske får du dubbla kommentarer av mig nu. Skrev precis en som jag tror försvann 😉

  4. Hej vännen! Vilken kul grej, kan tänka mig att det var stor uppslutning av nyfikna med kameran i hand. Vilka fina bilder från din trädgård, jag känner som du det får inte gå för fort.
    En liten fråga till dig, du hade en tävling om Mossbylund, heter det så, jag missade den men gick in på hemsidan. Vill åka iväg på mini semester med maken, har du varit där eller?
    Ha det bäst och krama hundarna som sitter så vackert ibland maskrosorna.
    Stor kram Kristina

  5. Varierande åkdon…för min del ska de vara gamla och bulliga…Sen är det kul att kolla i cruising, man ser vilka intressen de bilburna har…en del putsar, en del…ja de låter mest!!
    Fina bilder!!
    Kram kram

  6. Vilka härliga åk!!! Cruisingen som är en tradition i Varberg blir inte av i år 😦 Den är
    tillfälligt flyttad till Falkenberg 🙂 Det blir alltid liv och rörelse när de glider runt.
    Ha det gott!!!
    Kramen

  7. Vad fina bilder.

    Tänkte fråga om lite hjälp. Jag och min dotter kan vinna en resa till Legoland. Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på oss och hjälpa oss vinna. Vi behöver vara inom de 10 första placeringarna och just nu är vi nära att inte vinna. Du röstar här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma genom att klick på +1 till höger om vårat namn. Har även skrivit inlägg i min blogg där man kan rösta via http://lottizdays.blogg.se/2013/may/deppade-ihop-gjorde-det-jag-behovde-och-nu-maste-jag-ta-till-fight-2.html Det skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa oss och gärna be de i din närhet att rösta. Röstningen pågår till 16 maj. Tack på förhand.

  8. Vi har också haft cruising här i helgen!!!!….men jag har inte varit där….vilken stad bor du i?
    Hoppas dagen varit bra hos dej…..och ha en fin kväll;))
    Kram bia

  9. Har det redan varit cruising! Det missade vi, har varit där ibland. Förstår att det blev många skyltar till fotoutmaningen;)

    Ha en fin söndag!
    Kram
    Suz

Var inte blyg lämna en kommentar

