Baksidan

Temat i söndagens fotoutmaning vänner emellan är baksidan, just idag bjuds vi på en regnig och grå morsdag, en söndag som inte är gjord för att ge sig ut på jakt efter något kul som skulle kunna representera baksidan.  I stället fick det bli en djupdykning i bildarkivet. Inget speciellt hittade jag där men dagens baksida får bli den här från en solig och skön sommardag 2012.

SONY DSC

Vill ni se fler bidrag på temat baksidan så titta in här

En fortsatt härlig söndag önskar jag er alla.
Kram Åse 

13 thoughts on “Baksidan

  1. Vi har haft två härliga sommar dagar här med värme o sol…igår kväll satt jag ute till 21 ungefär och bara myste;)…hoppas du haft en fin mors dag…vi har varit på restaurang och firat…
    Kram kram bia

  2. Din fin hund är fin från vinkel också. Härliga gula bilder du bjuder på och tack för lunchtipset, ha en bra söndagskväll Karin

  3. Nu kan jag tycka att den baksidan du visar upp är nog så vacker…!!
    Å vädret, jag det byttes sakta ut här också, efter en helg med mycket sol så började det blåsa upp och sen lagom till morsdagskaffet på eftermiddagen så strilade regnet så stilla ned…!! Men man får vara glad för de soltimmar vi fick!!
    Ha det så gott!!
    Kram kram

  4. Så bra nu vet jag hur baksidan ser ut också ifall jag kommer ifatt er i mina stövlar!
    De har verkligen varit bra att ha i dag, men de fick stanna hemma när jag var på Teatern och såg på Dansuppvisning!
    Kram
    Melodys matte

Var inte blyg lämna en kommentar

