I brevlådan

För några månader sedan hamnade jag av en slump hos bloggaren och författaren
Bosse Lidén,  jag tycker om det han skriver och kåserar om. jag fann en ny bloggvän i min egen lilla stad.

fram

När Bosse nu släppt sin bok var jag tvungen att köpa den,  jag var nyfiken på innehållet,  titeln och omslaget tilltalade mig – Mina fotsteg i ditt hjärta. Smaka på orden ta in dem, visst är de vackra – Mina fotsteg i ditt hjärta. 

baksidan

Idag denna fredag då solens strålar värmer mitt hjärta, då låg den där i brevlådan, boken med den vackra titeln och med en liten hälsning från författaren.

bosse

Jag sjunker ned i min solstol, känner solens värmande strålar, startar min resa, den resa som Bosse Lidén bjuder mig på. Visst är det härligt.

bak

Trevlig fredagskväll till er.
Kram Åse 

20 thoughts on “I brevlådan

  1. Nu ska jag ta mig en titt i Bosses blogg! Så blir det helt klart en titt på boken också, hoppas den finns i vår lilla bokhandel!
    Svar: Du är den första som säger att bärnstenshalsband inte fungerar på alla hundar! Intressant!
    Nu är det ju så, att jag inte trodde på att de skulle fungera överhuvudtaget, men en väninna hade på sin hund hela förra sommaren utan en enda fästing, så jag kunde inte låta bli att testa!
    Än så länge har vi inte haft någon fästing, men jag tror inte det finns någon metod som är helt säker! Haft Frontline tidigare och det har kommit någon fästing i alla fall!
    Min systers hund fick Anaplasma av en fästing förra sommaren och det blev kroniskt, blommar upp gång på gång med starka antibiotika kurer som följd. Nu har jag fästingskräck!
    Ha en riktigt bra måndag i solen!
    Kram
    Melodys matte

  2. Tack Åse för din hälsning ♥
    Som alla andra blir jag väldigt nyfiken på den boken ! – Du måste berätta för oss vad du tyckte om den när du läst den.
    Tänk att ha gåvan att kunna skriva en hel bok ! – En annan har problem i bland med att skriva ett inlägg på bloggen 😉
    Önskar dej en härlig vecka !
    Kram Anneli

  3. Så spännande med en ny författare, jag lägger detta på minnet! Och så lokalt också – kikar genast in på hans blogg:)
    Tack för tipset!

    Och vilka härliga bilder du bjuder på i dina senaste inlägg, fantastiska! Vi bor i ett väldigt vackert landskap och det är ofta man blir hemmablind, bra att bli påmind lite då och då. Att ta små roadtrips och verkligen titta sig omkring, som man gör på semester. Det är så lätt att bara färdas från punkt A till punkt B, för att man har ett ärende eller liknande, och inte se sig ordentligt omkring, njuta av allt det vackra vi har så nära!

    Ha en fortsatt härlig helg!
    Kram
    Suz

  4. Grattis till ny vänskap och i samma stad. Tänk så liten världen är ibland. Berättamer om boken när du läst den.
    Trevlig helg!
    Kram Anette

  5. Nämen nu blir jag jättenyfiken på boken när jag ser att handlingen verkar utspela sig i Halmstad, den får jag allt nosa upp o kika i. Visst är det härligt med bloggvärlden o alla de här underbara människorna man lär känna….bloggkärlek säger jag bara. Kramisar till dig min vän. Tina

  6. WOW! Grattis till dig som fick hem boken bara sådär…:)
    Jag är precis lika nyfiken på boken som du och ska köpa den omgående. För, som du säger, titeln är tilltalande och Bosses sätt att skriva i sin blogg är tilltalande. 🙂
    Njut! 🙂

    Kram och godmorgon! ♥

  7. Åh vad avundsjuk jag blir 😉 Jag vill också ha min, nu. Jag kastade mig över beställningen och
    hoppas att den dyker upp till veckan.
    Hoppas du får en mysig helg!!!
    Kramen

  8. SolBo Förlag bugar, niger och tackar för detta proffsiga och fina inlägg. Vad duktig du är!
    Vi hoppas att boken bjuder på både skratt och tårar, precis så som en bra bok ska göra.

Var inte blyg lämna en kommentar

