vänner emellan

Fotoutmaning vänner emellan – På väg någon annanstans…..

Alla är vi på väg någon annanstans, till affären, till arbetet, på en resa, på väg i livet. Dagens fotoutmaning vänner emellan och temat är – På väg någon annanstans.

För mig föll valet på att resa,  för snart är vi på väg någon annanstans, nya upplevelse, nya dofter en annan matkultur, ett annat språk och sand mellan tårna.
Att resa är att leva lite mer – oavsett vart man styr kosan.

Så här kommer mitt bidrag till dagens fotoutmaning vänner emellan. Vill ni se fler bidrag så titta in hos Maria och Kristina 

flagga

parasoll

baat

man 

Önskar er en fortsatt skön söndag.
Kram Åse

17 thoughts on “vänner emellan

  1. Underbara bilder. Blir även jag sugen på Grekland. Vi var på Kefalonia för ett par år sedan en underbart vacker liten ö. Har du inte varit där åk dit.
    Krameli kram 🙂

  2. Härliga bilder & tolkning av temat..fast på sista bilden verkade han inte vara på väg någonstans…mer än i drömmarnas land, men bilden var riktigt rolig

    kram kajsa

  3. Åh va härligt att ha en stundande Greklandsresa!! Jag var på Rhodos för två veckor sedan, så himla härligt! Kram Sara

  4. Vi är också på väg. Till samma land men vi avbokade er ö. Husse tyckte det var för varmt så det blev en annan ö. Tilltalande och inspirerande bilder minst sagt!

  5. Nulängtar jag verkligen efter semester o få komma iväg när jag ser dina härliga bilder. Njut o ha det bäst vännen. Kramisar Tina

  6. Just nu är jag faktiskt väldigt nöjd med att vara hemma vid Sydkusten och njuta av den svenska sommaren, men vackra bilder du bjuder på och visst är det underbart att resa!
    Kram
    M.E

  7. Så härliga semesterbilder….det ser så varmt och mysigt ut….vi åker kanske till Medelhavet vi också i slutet av sommaren…men vi har inte beställt den ännu….nu ska jag ut och lägga mej i solen ett tag igen;)…..må så gott!!!
    Kram

  8. Vilka härliga bilder och vilket fint uttryck ”att resa är att leva lite mer”! Det ska jag försöka tänka på när resfebern slår till 😉 Njut av er kommande resa!
    Kram Maria

Var inte blyg lämna en kommentar

