Gränden

Klockan 17.21 igår steg jag av pågatåget i ett sommarvarmt Malmö, vandrade med fjärilar i magen längs gågatan, svängde runt hörnet vid Stortorget och där längre fram stod de, två norrlandsjäntor och en skånegrebba. Det blev kram kalas och fjärilarna i magen flög sin kos.

Efterhand fylldes det på med bloggorskor, precis så härliga som jag hade förväntat mig.

grupp

Lotta, Carina, Moi, Camilla, Diana, Gunilla, Carina efter ett tag anslöt även Cecce till vår bloggträff.

Vi åt och drack, pratade om stort och smått, skrattade och skojade, somliga skojade lite mer än andra, måste bero på det Norrländska blodet. Tack tjejer för en fantastiskt härlig och rolig kväll. Ett extra stort tack till Afrodite-Carina som arrangerat denna kväll.

Nu får bilderna tala.

bar

balkong

camilla-carina

camilla-kypare

carina-carina

cecce

diana

flera

gang

glass

himmel

kaka

kypare

manga

moi

torn

Kram Åse

25 thoughts on “Gränden

  1. Men herregud! Hur kunde det bli en kommentar från Camilla??? Det var INTE Camilla som skrev den senaste kommentaren…det var Afrodite! 😀
    Kram igen!

  2. Mån åh! Tack själv fina Åse! ♥
    Ja, det blev verkligen ett helt underbar möte oss bloggerskor emellan! Och fler träffar kommer det att bli, sanna mina ord! 🙂
    Kul att vi äntligen fick träffas du och jag, som ju egentligen ”känt” varandra länge, men aldrig träffats ”på riktigt”. Ett mycket trevligt möte, precis som förväntat! 🙂
    Ha nu en skön semester!

    Kram från mig! ♥

  3. Härligt med bloggträff. Gränden är en av mina favvos när det är sommar. Laxspettet och något glas vitt mmmm
    Kul att ni fick så fint väder och att fjärliarna i magen flög sin kos.
    Stor kram 🙂

  4. Oh, jag fick vara med och ta din bloggträffs-oskuld? Jag tackar för äran och hoppas att vi inte skrämde dig allt för mycket. 😉
    Tack för en trevlig kväll!!

  5. Oj oj så nervöst att träffas så där. Men bara i början kan jag tro. Sedan är det kanske som man känt varandra ett bra tag. Roligt! Undra om jag kommer att gå på någon bloggträff någon gång….
    Kram
    //bara anna

  6. Jag skulle kunna gett min högerarm för att få vara med på er bloggträff…nä förresten jag är ju högerhänt, det är ju den man fotar med…min vänstra skulle det få bli! 😉

    Men nästa gång, DÅ är jag med. Med eller utan armar! 😉 😉

    Kram

  7. Så jätteskoj att träffas och här har jag funnit en ny blogg att följa!
    Jag ska läsa in mig lite mer när ”orken” återkommer.
    Tack för en trevlig kväll!

  8. Va härligt att träffa de man stöter på i bloggriket 🙂 Ni såg ut att ha haft en kanonkväll!!!
    Ha en fortsatt mysig kväll!!
    Kramen

  9. Vad kul med bloggträff. Läser så ofta om det lite här och var, verkar bli vanligt att man träffas IRL. Svårt med mitt avstånd men annars skulle det vara kul. Bilderna ser verkligen ut som om de var från Spanien eller något annat Medelhavsland. Fast så kanske det är i Malmö, har aldrig varit där så vad vet jag.
    Kram och trevlig helg!
    Anette

  10. Haha..vad allvarlig jag ser ut då:-))

    Tack själv!! Blev allt lite överraskad över att se dig där, men så kul:-)
    Mina bilder från träffen kommer i kväll!

    Hoppas du njuter av sol och en härlig lördag!

    Kram Cecce

  11. jaha. ..så Skåne har fler timmar än 24?
    Klockan 71 har jag aldrig hört förut 😉
    fan vad rolig vi hade det i går. Detta måste vi göra om ♡
    kram♡

Var inte blyg lämna en kommentar

