19 thoughts on “boktider

  1. Jag tyckte den var helt ok. Gillar hennes sätt att skriva. Oftast i alla fall. Senast läste jag ut ”Rosengädda nästa” som är skriven av Emma Hamberg. En varm bok på många vis. Efterföljaren kommer i höst….

  2. Nu förstår jag varför jag inte gillar att läsa; jag har fel kategori böcker! Det ska visst vara lite ”rodnande kinder”- känsla i böckerna… 😉
    Nu måste jag ladda med lite bra-böcker! 😉

    Kram

  3. Läser faktiskt böcker mest på vinterhalvåret….nu blir det mest tidningar….och när jag läser böcker blir det mest livsåskådningsböcker ;)))……………hoppas du har det bra!
    Kram bia

  4. Oj, den bara måsta jag ju läsa! Tack för tipset! 🙂
    Undrar om det skulle kunna vara trilogin ”50 nyanser-avalltmöjligt” som redan fått dig att rodna lite…? Jag har inte läst dessa böcker, men läst OM dem. Och det brukar ingå lite röda kinder. 😉

    Kram och fortsätt njut! ♥

  5. Louises bok Sjärnor utan svindel läste jag för många herrans år sen o tyckte den var såååå bra så tack för tipset ska kika på triologin o kanske den får hänga med på mitt äventyr som väntar. Kramisar Tina

  6. Tack för tipset. Det är alltid bra att få lite tips på vad man kan sätta tänderna, eller jag menar
    händerna i 😉
    Tror nästan att det är de där olika nyanserna som du har på gång nu, men läs dem isf med
    öppet sinne så är de fantastiskt bra 😉 Vad underbart ni har det på er altan!!!!
    Ha en härligt solig dag!
    Kramen

    • Jag har inte läst den första, upptäckte inre förrän vi var i Grekland att det var en trilogi men det gick bra ändå 😄 kram ❤

  7. Jag är en bokmal och har alltid en bok på gång. Tack för boktipset! Ska ”boka” den på bibblan.

    Jaså, tro vad du läser nu? Börjar titeln på femtio… tro? 😉
    Kram och god morgon!

Var inte blyg lämna en kommentar

