Nu ska vi tävla

Nu är det dags för en ny tävling !

Det lilla Hotellet vid havet bygger ut och i november står vår nya hotellbyggnad klar med nya rum, inomhus pool och spaavdelning. En spännande resa och framtid går oss till mötes.

mossbylund 1Till vår nya hotellbyggnad behöver vi fotografier på ”utedass” så nu utlyser vi en fototävling. Utformandet och upplösningen ska vara kvadratisk och minst 1000×1000 pixlar.
Bilderna skickar ni till Ingrid@mossbylund.se märk ditt mail med
fototävling – and then there was. Senast den 25 augusti måste vi ha ditt bidrag.

mossbylund 5

Vinsten är ett presentkort med en övernattning i vår nya hotelldel, en 2-rättersmiddag samt frukost dagen där på.   

Vill ni vara med så ut och fotografera och gör er egen tolkning av ”utedass”.
Ha en fortsatt härlig fredag.
Kram Åse

30 thoughts on “Nu ska vi tävla

  1. Ping: utedasstävling | And then there was !

  2. Ping: Skuggor | And then there was !

  3. Ping: The stars of the sea | And then there was !

  4. Kul tävling! Måste nog fundera lite på vad jag har i gömmorna… kan inte komma på något bra inom räckhåll just nu…
    Ser såå mysigt ut där på Mossbylund 🙂
    Kram

  5. Vad romantiskt det ser ut i kvällsbelysningen. Spännande tema på tävlingen. Tänka utanför boxarna. Alla utedass som jag…ska nog inte offentliggöras. 🙂 Dessutom ligger jag taskigt till sedan i fredags i Halmstad när jag lekte med kameran. Ser fram emot att få se vinnarbidraget. Hoppas att det kommer in flera bidrag. Kram

  6. Ping: Äppelkusten | And then there was !

  7. Ping: Som färgglada fåglar | And then there was !

    • Hon säger kanske att då gör hon det oxå och så säger jag att då gör jag det med , sen behövs det inte sägas så mycket mer för sen kommer nog partyt igång av sig själv 😉

  8. Gud vilket fint och mysigt hotell, och tävlingen låter jätterolig,men var hittar man ett utedass som platsar i en sån tävling,hehe…
    Kramiz**

  9. Ett sådant vackert ställe. Där skulle jag helt klart kunna tänka mig att stanna över ett par dagar.Här i Australien finns så dåliga eller snarare obefintliga utedass så jag avstår att ens försöka delta i tävlingen. Annars har man väll sett en och annan ute toa som är både galen och rolig.
    Hoppas vi får se lite av de förslag som kommer in.
    Trevlig helg och ha det bra.
    Kram Anette

  10. Den där tävlingen skulle jag ju gärna delta i, men då får jag nog göra en ritning och se om mannen har lust att bygga ett utedass innan jag tar fram kameran!
    Hade varit bättre med lusthus eller det kanske kan vara samma sak?
    Kram
    M.E

Var inte blyg lämna en kommentar

