vänner emellan

Söndag och udda vecka, då är det fotoutmaning – vänner emellan. Dagens tema som Maria och Kristina valt är spegelbild.

Bilden jag valt hämtade jag i mitt fotoarkiv, tagen en ljummen kväll i Palma, en kväll då vi promenerade längs hamnen in mot gamla stan för att slå oss ned på en tapasrestaurang, för att njuta av mat, dryck och den härliga atmosfären. Palma, staden som ligger oss så varmt om hjärtat, staden som har allt det vi önskar, staden som vi kan återvända till om och om igen.

palma  

Mitt bidrag får därför bli båtarna som speglar sig i vattnet, från en vacker stad på en vacker ö mitt i medelhavet.

Vill ni se fler bilder på temat spegelbild så titta in här 

Njut av söndagen.
Kram Åse

26 thoughts on “vänner emellan

  1. Och även om jag inte är med i fotoutmaningen så måste jag beundra din bild!! Så vackert!! Har förstått att det är ett av era paradis, Palma…tänk så många juveler det finns i vår värld!!
    Kram kram

  2. Åh, vilken vacker bild på temat ”spegelbild”!!! 🙂
    Jag har några på G. För, vad jag förstod, fick man ha med mer än en bild…? Jag ska bara ut i Svaneholm en vända till…:)

    Kram och god söndag! ♥

  3. Vackert! Var där i mina ungdoms glada dagar me. Då var jag inte så intresserad av själva staden men minns ändå att den var speciell. Skulle vilja åka dit igen och se och uppleva den igen.
    Ha en bra söndag! Kram från oss på Ön ❤

Var inte blyg lämna en kommentar

