26 september 2013

Igår var det min dag, min födelsedag. Den bästa födelsedagen av dem alla. 

Den vackraste födelsedagspresenten anlände efter tolvslaget, klockan 00.03 kom vårt första barnbarn till världen, en underbar känsla, ett nytt litet liv har sett dagens ljus, en liten pojke som vi ska njuta av och skämma bort med all vår kärlek. En ny liten familj har bildats. Glädjetårar strömmar, jag svävar på små fluffiga moln.
Till mitt CV lägger jag den allra vackraste titel man kan få
MORMOR.

Välkommen till världen älskade Abbe du är efterlängtad. 

IMG_1035

Ha en fin dag.
Kram Åse 

40 thoughts on “26 september 2013

  1. Underbart, vilken lycka att få bli mormor o verkligen den bästa gåvan man kan få på sin födelsedag. Ett stort dubbelgrattis fina Åse. Kramisar Tina

  2. Jag är rörd till tårar…♥ Bättre födelsedag får man ju leta efter! Inga presenter i hela världen kan jämföras med detta!
    Och vilket CV du nu har! 😀
    Grattis till dig och familjen till detta lilla underbara knyte!
    Kramar från mig!

  3. Hjärtinnerligt varmt grattis till dej, både på födelsedagen och till din nya titel!
    Och ett lika stort och varmt grattis till den nya lilla familjen! Ni får den bästa mormor man kan ha, det är jag säker på!

  4. Å jag säger än en gång GRATTIS!! Jag kommer så väl ihåg känslan när första barnbarnet kom till världen, och när andra kom, och tredje, och fjärde…Man blir helt salig!!
    Kram kram

  5. Vilken liten goding ❤ Finare present kan man ju inte få!! Passa på att stanna på de där
    fluffiga molnen och bara njut 😉
    Ha en härlig helg!!
    Kramen

  6. Tillykke Åse med både din fødselsdag og dit lille barnebarn.
    Jeg er beriget med 14 børnebørn i alderen fra 2 – 24 år…..”livets guld”. Ønsker dig en god dag / god week-end:) Knus Hanne Bente ♥

Var inte blyg lämna en kommentar

