Ett brev på posten

När förkylningen kommer som ett brev posten kan man inte göra annat än vila, dricka te, gå den dagliga bloggpromenaden och leka lite med photoshop.
Se till att kroppen och knoppen får återhämtning.

DSC00044

Klippa ut, klistra in, leka lite med färger och konvertera till svart/vitt.  

Dagens bokstav i fotoutmaning A-Ö är W, en svår bokstav skulle kanske för min del vara Whisky det hade kanske halsen tyckt var lämpligt, nu är jag ingen whisky drickare så det får vara, tar en extra kopp te i stället.

För varje kommentar skänks en krona till cancerfonden och Rosa Bandet, vill ni se fler bidrag så titta in hos Malin och Sara.

Ha en fortsatt fin onsdag.
Kram Åse 

18 thoughts on “Ett brev på posten

  1. Wow…vilken bild!
    Här snoras det också lite. Men jag ska se till att ha det kul dessa dagar i alla fall.
    Och ja…vi ska ta hand om Carina på bästa sätt.
    Kram!

  2. Nu tillhör jag ju dem som tycker om whisky, men dricker det ändå sällan! Men har jag ont i halsen då är det riktigt skönt med en slurk att bedöva slemhinnorna med!
    Krya på dig!
    Kram M.E

  3. Så läcker bild har sett fler som trixat med bilderna sådär, nu har jag inte photoshop så det går inte för mig – kanske dags att skaffa. Jag körde bokstaven X idag, helt lost i huvudet men så blir det ibland – fast det spelar väl ingen större roll, huvudsaken det blir pengar till cancerfonden.
    Krya på dig
    Kram Ullis

Var inte blyg lämna en kommentar

