skrynklig

Söndag och fotoutmaning vänner emellan.Temat är skrynklig.
Dagen har spenderats på arbetsplatsen och inte förrän på väg hem i bilen fanns det tid att fundera på vad som skulle få gestalta skrynklig, huvudet kändes tomt på idéer. Men hemma väntade världens goaste lilla hjärta och 
skrynklig var avklarat på några sekunder, en liten Abbe som är fenomenal på att skrynkla ihop ansiktet, plira lite med ögonen och få mitt hjärta att slå frivolter. En liten Abbe som precis startar sin resa genom livet, en resa som ska få innehålla massor av kärlek och glädje, en resa som jag vill vara delaktig i. En dag kanske det är hans tur att titta på mig och säga, – mormor du är alldeles skrynklig. 

Här kommer mitt bidrag till fotoutmaning vänner emellan.  

abbe1

abbe

Fler bidrag hittar ni här och här.
Njut av söndagskvällen.

Kram Åse 

20 thoughts on “skrynklig

  1. Alldeles perfekt och perfekt skrynklig!!! Har inte varit här på ett tag, har så mycket att läsa ikapp vilket passar min söndag alldeles utmärkt.

    Ha en fin söndag!

    Kram Tatjanis

Var inte blyg lämna en kommentar

