29 thoughts on “tävla på skånska 2

  1. Nypotatis eller bara potatis 😉 Jag har ju varit lite frånvarande så jag får titta in här och läsa
    ikapp nu. Hoppas du har en riktigt mysig fredag!!
    Kramen

  2. Måste fråga om det är ditt hotell? Det ser verkligen fint ut!

    Panntoffla, kan det vara stekt potatis?

    Jag har försökt mejla till dig, men det kan inte levereras. Har provat igen. Skrev du rätt mejladress?

    Kram

  3. Precis tvärtom mot mig. Jag är duktigt på att ligga och dra mig på mornarna 🙂

    PS: Panntoffla kände jag till och med igen, men fick ändå ta till ordboken för att klura ut det 🙂

Var inte blyg lämna en kommentar

