ring klocka ring

2014, ett nytt år har precis tagit sig ur startgropen, ett nytt oskrivet blad att fylla, med både sådant vi kan påverka och sådant som vi ännu inte vet om.
Blickar jag tillbaka har 2013  varit ett innehållsrikt år.

Vi startade 2013 med ett besök i ett vintrigt men vackert Köpenhamn
flagga

Under de första månaderna hade vi en riktigt kall vinter med massor av snö, Kung Bore gav oss massor av jobb, vi skottade och skottade och skottade och jag passade på att njuta av härliga, krispiga vinterpromenader.

is

Jag mötte våren i vår egen lilla vackra stad, strosade i våra smala gränder, njöt av stockrosor och utomhus fika.
DSC06415

 vi mötte även våren tillsammans med de finaste vännerna i Palma, staden som nästan känns som hemma.
baat

Jag varvade hundkurs med fotokurs, förhoppningsvis har både jag och de fyrbenta blivit något klokare, men bara kanske….
axl-trav

Våren övergick i sommar, humlorna surrade vi njöt av grillkvällar, rosé och skratt som klingade i sommarnatten.
humla

En skön semestervecka i Juli tillbringade vi i Grekland, i den lilla byn Phytagorion på Samos här njöt av sol, bad och grekernas gästfrihet.
mann-baat

DSC08739

Innan sommaren övergick i höst fortsatte vi att njuta av Sydkusten och vad den har i sitt sköte, sen kom hösten…….

Kram Åse 

 

16 thoughts on “ring klocka ring

  1. Vilken fin sammanfattning du gjort av 2013! Det känns alltid spännande med ett nytt år tycker jag. En nystart även om inte så mycket blir nytt egentligen.
    Kram Maria
    Ps. Vilken tur att Snuttan hittades!

  2. Ååh… så många sköna bilder! Härliga minnen att njuta av 🙂
    Önskar dig en riktigt god fortsättning på det här nya året!
    Kram

  3. Nu började jag längta till våren när jag kikade på dina bilder! Fast jag misstänker att det är ett tag kvar=))
    Visst är det härligt med ett helt nytt år! Kram Hannis

  4. Å så härliga bilder du bjuder på i ditt 2013. Ett härligt år. Tycker du tar otroligt
    fina bilder så någon kurs kan du ju inte ha behövt gå 😉
    Hoppas att ni får ett lika härligt 2014!
    Kramar från mig till dig

Var inte blyg lämna en kommentar

