oväntat

Årets första fotoutmaning vänner emellan och ett riktigt klurigt tema, oväntat.  Som jag har funderat och funderat över hur jag skulle kunna lösa det.
Men  ibland löser det sig helt oväntat av sig själv.

 

När telefonen ringer på lördagseftermiddagen och äldsta dottern undrar om de kan komma hem och äta middag. Vår äldsta dotter och hennes alldeles egna lilla familj, när jag tittar på dem blir jag varm i hjärtat, så fina så mycket kärlek de utstrålar till varandra och till Abbe, en trygg liten familj

Precis som i kaffereklamen blir mitt bidrag till fotoutmaning vänner emellan,när man får oväntat besök.

Fler härliga bidrag hittar ni hos Kristina och Maria 

fot

handen

abbefot

Önskar er en riktigt skön söndag.
Kram Åse 

Vill ni följa bloggen via Facebook hittar ni den här 

27 thoughts on “oväntat

  1. Bilderna är ljuvliga…fast det var INTE oväntat…dels är motivet sött som socker, sen kan du fånga just DET. Ofta förundras jag över alla dessa bilder på alla dessa bloggar, så olika man ser, så många aha-upplevelser man får, så duktiga alla är…Kanonbilder Åse!!
    Ha en riktigt skön start på veckan!!
    Kram kram

  2. Så mysiga bilder !!!….hoppas dagen varit bra….det har den varit här…ute och gott i lite snöigt men mysigt vinterlandskap….ha det gott …Bia

  3. Så mysigt med kärleks besök. Bebis gos och vackra bilder på händer och fötter ❤️
    Helgen har jag tillbringat i ett gammalt hus i Mossby. Vi är sju tjejer som pratat, ätit gott och babblat om allt mellan himmel och jord. Vi promenerade ner till havet och kom förbi fina hotellet. Om två veckor kommer maken och jag på besök. Ska bli så skönt och spännande att se min bild och allt annat vackert. Jobbar du då?
    Ha det bäst. Stor kram Kristina
    PS dina ord och tankar betyder mycket och jag har läst allt men inte orkat kommentera. Nu hoppas jag vara i kapp med mig själv

  4. Bättre oväntat besök än små barnbarn, det kan man nog inte få! Dessutom gör det inget om man missat köpa hem Gevalia! Fina foton på fina fötter som värmer mitt hjärta!
    Kramar M.E

Var inte blyg lämna en kommentar

