I minneskortet

Helgen har ägnats åt det lilla hotellet vid havet ,men så blir det äntligen söndagkväll och jag känner mig nöjd och trött. Minneskortet i kameran är fyllt med bilder som behöver redigeras, sorteras och kastas bort. Så dyker den här killen upp och jag glömmer både tid och rum mitt hjärta slår dubbelslag, tiden stannar och jag kan sitta i evigheter, bara titta och le.  En ny liten människa med en egen vilja, ett eget språk en liten kille som fått en extra stor plats i mitt hjärta. 

13032014-DSC03767

Jag tittar på hans mamma, min dotter ser hur det glittrar i hennes ögon, mitt hjärta svämmar över av kärlek och stolthet, ögonen blir fuktiga, lyckligt fuktiga.
Älskade ungar ! 

13032014-DSC03765

13032014-DSC03777

13032014-DSC03769

Önskar er alla en riktigt skön söndagskväll.
Åse 

10 thoughts on “I minneskortet

  1. Helt makalösa bilder! Du har verkligen fångat de där goa uttrycken som små godingar
    som honom har. Ja det är en rikedom att ha sina nära och kära runt sig!
    Önskar dig en fortsatt mysig måndag!
    Kramen

    • stopp stopp Bosse man är inte äldre än vad man gör sig, ålder är bara en siffra. så nån gubbe är du absolut inte det har jag räknat ut för länge sedan 🙂

Var inte blyg lämna en kommentar

