på min fot

Söndag och ny fotoutmaning vänner emellan. När jag tittade in hos Kristina i tisdags och det inte fanns någon ny fotoutmaning,  blev uppriktigt besviken för jag trodde tjejerna tagit sommarledigt. Men så i onsdagsmorse fanns det där.  Ett nytt tema – På min fot. De där varannan veckas utmaningarna som Maria och Kristina står bakom är fantastiskt roliga, dels att utmana sig själv och dels att titta in hos alla andra och se vad de åstadkommit. 

På mina fötter finns inga strumpor sedan mitten av maj, men däremot finns där allt som oftast ett par converse, röda, blå, gröna eller vita, allt beroende på kläder eller humör. Jag bara älskar mina converse både till vardags och fest. 

Titta in hos Maria och Kristina där hittar ni fler härliga bidrag.
Önskar er alla en riktigt skön söndag, själv ska jag njuta i solen tillsammans med mina nära och kära.

Kram Åse  

allstar

converse

21 thoughts on “på min fot

  1. När conversen åker fram är det vår=)) Älskar att hasa runt i mina men nu är det dags att köpa nya. När dom är som skönast i min värld. Kram Hannis

  2. Vilka härliga bilder på dina Converse! Inte ett enda par Converse finns det hos mig, för de är alldeles för platta för mina fötter som gått i högklackat för mycket!
    kram M.E

  3. O, fotoutmaning låter spännande. Om det inte vore slutet av terminen så skulle jag kanske hoppat på det hela. Fina bilder på dina Converse. Kram Christina

  4. Oj oj oj…nu vart jag med ens gammal, väldigt gammal…Converse…Kan inte gå i sådana skor längre, iallafall inte en längre tid, för jag får satans ont under fötterna. Och hålfotsinlägg känns ,med ens inte lika snyggt och glamouröst…
    Ha det så gott och hälsa skäggen!!
    Kram kram

  5. Converse är snyggt, fräckt och hör sommaren till! Men tyvärr är de för platta för mig numera.
    Må gott!
    Gunilla

  6. Fin samling av converse! Själv äger jag inga men varje vår funderar jag på att köpa ett par. Jag går och velar och plötsligt är det för varmt att köpa ett par. Så är det varje vår, jag lär mig aldrig.
    Trevlig dag i solen!
    Kram Lena

  7. Här finns det också Converse och vad kul att du har så många färger, använder mina lite lagom på våren efter en långdragen inflammation pga just dom skorna, men de är snygga. Ha en fin dag Karin

  8. Jag förstår din kärlek för de här skorna och jag önskar att mina fötter kunde tolerera de här platta sulorna, men det får bli ”finskorna” 🙂

    Ha en fin söndag!
    Kram
    Suz

Var inte blyg lämna en kommentar

