Min sommar

Söndag och höstens första fotoutmaning vänner emellan.
Min sommar – den som blev precis så som jag önskade, härliga grillkvällar tillsammans med nära och kära, utflykter längs vår vackra kustremsa, sköna dagar i en solstol på Skiathos, förtroliga samtal, massor av skratt och långa härliga barfota promenader tillsammans med de bästa av vänner på Öland. 

Härliga sommarminnen att plocka fram när höststormarna viner.
Detta får bli mitt bidrag i Maria och Kristinas fotoutmaning.

Ha en fortsatt skön söndag.
Kram Åse 

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

19 thoughts on “Min sommar

  1. Hej vännen!
    underbara sommar. Visst kommer vi att njuta länge, länge av den. Dessutom verkar den vara tillbaks för att stanna ännu ett tag. Skiathos vill jag höra mera om. Vi älskar den grekiska övärlden men där har vi inte varit. Sköt om dig. Kram Kristina

  2. Härliga bilder från en härlig sommar!! Ja vi har alla fått en rejäl dos av sommar i år, det
    känns bra inför höstens ankomst 🙂
    Önskar dig en fortsatt härlig vecka!
    Kramen

  3. Fina foton, minnen och upplevelser! Visst är det härligt att ibland blicka tillbaka och uppleva allt igen genom bilderna!
    Kram, Gunilla

  4. Visst behöver vi sommarminnen att plocka fram när höstens regn och mörker kommer. Fina bilder från din sommar! Kram Lena

  5. Känner som du, jag fick också allt jag önskat mig av sommaren. Och visst är det gott att ha både bilder och minnen att värma dig vid under ruggiga höstdagar 🙂
    Kram Maria

Var inte blyg lämna en kommentar

