September

Jag tog farväl av augusti med en hej dundrande reunion med mina f.d SAS kollegor. Vi som arbetade tillsammans på 90 talet och blev som en stor härlig familj, så ses vi en gång om året och är tillbaka där vi startade vår resa tillsammans med goa minnen somliga tokigare än andra, härliga skratt, massor av kramar och högt i tak. 

DSC05770

Så tog jag klivet in i september min absoluta favorit höstmånad, som fortfarande kan bjuda på härligt sköna soldagar då termometern kan klättra upp mot 20 grader.

September då naturen så sakta börjar förvandlas, förbereder sig.

SONY DSCSeptember då de tidiga morgnarna är krispiga och morgonljuset kan vara alldeles fantastiskt med alla dess olika färgspel.
September jag hälsar dig välkommen.

SONY DSC

SONY DSC

Njut av dagen
Kram Åse 

12 thoughts on “September

  1. Underbara bilder! September är min favoritmånaden då den som just nu bjuder på fantastiska sensommardagar! Det är lite sommar och lite höst och de varma färger breder ut sig ju längre in i september vi kommer.
    Kram, Gunilla

  2. Ja visst är september fantastisk. När naturen byter kläder till varmare färger. Allt känns så friskt och nytt igen, nästan som på våren, fast tvärtom. Det blev konstigt där, men så känns det 😉
    Underbara bilder som alltid här inne hos dig!
    Sköt om dig!
    Kramar

  3. Visst är september en fin månad, men för mig är det en sensommarmånad! Hösten välkomnar jag inte förrän i oktober. Underbara foton som vanligt hos dig.
    Kram M.E

  4. Å det gjorde du väldigt vackert, hälsade september välkommen!! Så stämningsfulla bilder, fina ord…Kan bara hålla med. Tog tid att uppskatta denna månad ska erkännas, eftersom vintern är min fasa. Men med åldern har jag lärt mej leva här och nu…
    Så roligt att ni håller gänget vid liv! Lite som när karlar träffar sina lumparkompisar…
    Ha en skön fortsättning på en härlig dag!!
    kram kram

  5. Låter som en hima kul reunion 🙂
    Jag håller med dig… September kan vara fantastisk så den får vi njuta av
    Idag skiner solen o himlen är blå o termometern visa 30 grader i skuggan 🙂 NJUUUUTBART ❤️
    HA en FIN ONSDAG!
    Kram ❤️

  6. Underbara september! Eller underbara höst. Jag älskar dom där promenaderna när man gå i lövhögar och andas frisk luft. Vackra bilder! Kram Hannis

Var inte blyg lämna en kommentar

