Där varje dag börjar

Det är söndag och det är ny fotoutmaning vänner emellan. Varannan söndag, ett nytt tema som Maria och Kristina klurat ut. Och jag säger tack tjejer för dessa extra roliga söndagar.

Där varje dag börjar.

Hemma där varje dag börjar med att fyra pepparskaksbruna ögon tittar plirande på mig, mina två vapendragare som i ur och skur tar mig med på sköna promenader, de två som är fulla av bus och upptåg, här hemma där nästan varje dag börjar.

Ha en fortsatt fin söndag, njut av dagen, själv ska jag fylla resväskan med sommarkläder,  för snart ska varje dag börja någon annanstans. 

Kram Åse

SONY DSC

DSC05383

16 thoughts on “Där varje dag börjar

  1. ja att hunden är människans bästa vän är helt rätt. De är fina dina fyrbenta vänner. Resa, hum kan det vara en vända till Palma? Ser fram emot fortsättningen.
    Sköt om dig vännen.
    Kram Kristina

  2. Jag har också två vapendragare som jag tar med ut varje morgon men de är inte så pigga som dina fina vovvar 😉
    Ha en skön semester, kram Suss

  3. Fina och gosiga de är dina ”vapendragare!” Så önskar jag dig en härlig semester…i något soligt paradis!
    Kram, Gunilla

Var inte blyg lämna en kommentar

