NY

Ny, som nytt år, ny vecka, ny dag. Nya oskrivna blad att fylla med livets händelser.

Att fånga något i flykten är inte alltid så lätt, jag blandade diskmedel, vatten och honung och gav mig ut tillsammans med min kamera, jag blåsta bubblor och de gick sönder, jag blåste nya och de gick sönder, men så äntligen fångade jag en ny liten bubbla med min kamera och detta får bli mitt bidrag i Fröken Foto´s fotoutmaning. Vill ni hänga med titta in hos Fröken Foto, där hittar fler bidrag och en härlig blogg med fantastiskt vackra bilder. 

Kram Åse 

DSC06777

15 thoughts on “NY

  1. Det bara bubblar av välbehag hos mig. Vilken fin bubbla.
    Nu vart jag sugen att visa mina bubbelbilder åxo. Har gamla sedan förra året
    Kanske det blir bubbelvisning.
    Nä nu bubblar jag vidare….
    Ha det så gott och en jättefin trettondagsafton önskar jag dig.

  2. Gott Nytt År! En perfekt bubbelbild! Det är kul att göra olika experiment och fotografera. Kameran ser mer än ögat många gånger. Ha det bra.

  3. Så roligt att leka med såpbubblor och så fint det speglar sig i bubblan!
    Såg att du har försökt prenumerera på mitt nyhetsbrev men att något krånglade. Om det fortfarande inte har kommit något bekräftelse mejl får du gärna säga till. Jag provade med en egen mejladress tidigare idag och då funkade det.
    Kram Maria

Var inte blyg lämna en kommentar

