24 thoughts on “Öppna

  1. Har alldrig varit till Skåne, och har alltid tyckt platta landskap är trist.
    Men nu har du öppnat mina ögon på ett helt nytt sätt.
    Det är ju jättevackert och obegränsat med öppna landskap.
    Vackra bilder.
    Kram från mig.

  2. Underbara bilder att försvinna i.. Låter som om ni har samma väder som vi, visst kan det vara segt denna årstiden med allt det mörka och gråa? Men så kommer en dag med mer ljus och lite mindre grått och genast känns allt lite lättare! Ha en go vecka, kram Johanna

  3. Hej Åsa!
    Hoppas allt är bra med dig och de dina. Som vanligt bjuder du på underbara bilder från vårt härliga Skåne. Jag håller med dig, att gå ut är just nu ett ont måste. Inte ens hundis vill gå långt.
    Nu vill vi ha vår och sol eller hur? Stor kram till dig och ha det bäst.
    Kristina

  4. Visst är det underbart med öppna landskap, men när stormen viner runt knutarna så är det nästan så att man önskar att lanskapet vore lite mindre öppet!
    Vackra foton som vanligt hos dig!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram M.E

  5. Vackert med havet både i detta och tidigare inlägg. När det kommer till bad är jag mer sjökär men havet och horisonten har något visst ändå. Att allt hör ihop.

  6. Öppna landskap, riktigt fin tolkning! Smart 🙂 och vackert på samma gång.
    Dina havsbilder från förra inlägget var också riktigt vassa. Fin fredag till dig.

    kram kram Malin

  7. Jag har sett alla fina foton som du har visat i de sista inläggen. Du en suverän fotograf! Stort utropstecken!
    Idag håller jag mig inomhus och matar brasan med ved! Fåglarna försöker äta medan deras fröhållare gungar kraftigt i vinden! Det viner överallt och jag är tacksam över att jag har ett hem med värme o mat i kylskåpet.

  8. Det öppna landskapet är så vackert. Idag var det inte så kul att öppna dörren och ge sig ut på en hundpromenad…det tyckte inte Santos heller. Det snöar, regnar och blåser om vartannat. Ha det bra.

Var inte blyg lämna en kommentar

