Njutning

För att få garanterad sol och värme lämnade vi den svenska sommaren för en veckas njutning på Kreta.

35 grader i skuggan, 27 grader i Medelhavet en bekväm solstol och en bra bok, det är min melodi.

17072015-DSC_0060

Alla måsten lämnade jag kvar på flygplatsen för den här veckan ska jag njuta av att bara finnas till. 

18072015-DSC_0072

Hotellet har allt man kan önska, restauranger, gym och spa, runt knuten hittar man det genuina den lilla familjeägda tavernan där mousakan smälter i munnen och är lagad med både omsorg och kärlek. Det är där man får uppleva Grekland på riktigt. 

17072015-DSC_0067

19072015-DSC_0080

19072015-DSC_0084

Kram Åse 

8 thoughts on “Njutning

  1. Det gjorde ni alldeles rätt i! Årets svenska sommar gör ingen människa glad, tror jag. Åtminstone varken mej eller de andra som gillar sol, bad och värme!

    Underbara semesterbilder!

  2. Underbart!! Så härliga bilder du bjuder på 😉 Det låter som ett kanonkoncept, skulle mycket väl
    kunna tänka mig det.
    Ha det gott!
    Kramen Pia

Var inte blyg lämna en kommentar

