ett brev på posten

I går låg det ett handskrivet kuvert i vår brevlåda, redan innan jag öppnat kuvertet visste jag att det innehöll de två armband som jag köpt av Linnea  jag visste också att den summa jag valde att betala för armbanden kommer att användas till inköp av saker som verkligen behövs på Bristol Academy. 

DSC01349

Nu finns armbandet runt min handled och där ska det få stanna, jag ska bära det med stolthet och varje gång jag tittar på det kan jag tänka – Jag är med och gör skillnad för barnen på en skola i Uganda. För mig känns det stort.

DSC01353

Vill du kan du också vara med och göra skillnad för Barnen på Bristol Academy. Samtidigt har du chansen att vara med i en utlottningen av boken Skånska Matupplevelse.

 hänga du på så sätter du in valfri summa på Bristolskonto 8388-1,4 140 970-7 Swedbank, skriv ditt namn i kommentarsfältet ( det kommentarsfält som finns på internetbanken ) Varje krona är viktig stort som smått och varje krona hamnar där den ska hos Eddie och Barnen på Bristol Academy.  

Eller så köper du ett av de armband som Linnea gör för 100:- och även då kan boken Skånska Matupplevelser bli din. 

Den 1 mars drar vi en vinnare.

 

hjort

Nu önskar jag dig en riktigt härlig torsdag
Kram Åse   

 

 

21 tankar på “ett brev på posten

  1. Hej!! Tack för din kommentar på min blogg! Så roligt att få nya bloggvänner. Jag har nog varit in o kikat lite och din blogg är jättetrevlig!!! Nu har jag lördagskväll och önskar dig en trevlig helg!/EvaMarie

  2. Säger som ovan, alla kan vi göra något!! Så jag beställer också ett armband, och kommer att vara stolt bärare…
    Kram och trevlig helg vännen!!

    • Tänk att från allra första början så var det ju som satt mitt huvud i spinn, och det har fortsatt att snurra, allt för barnen på Bristol . Kram kram

  3. Jag har missat att köpa armbandet men det ska bli nu och så ska jag så klart sätta in en summa till Bristol på deras konto!
    Superbra initiativ av dig med de här inläggen! Ska göra ett inlägg i helgen!
    Hoppas bara att det blir några kronor också och inte bara positiva kommentarer!
    kram M.E

Var inte blyg lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.